Berlinturen

Se flere billeder fra turen her

Mandag:
Vi skulle møde oppe på skolen kl. 07:40, bussen kørte klokken syvfemogfyre. Vi hyggede os på turen, hvor vi holdte ind fire gange. Vi fik pøllehorn og sandwich til frokost. Det fik vi også til aftensmad. Vi gik en aftentur, vi fik en lille is, vi kom ind i et storcenter der mindede om Salling. Vi kunne ikke finde chipsene så Anders spurgte ekspedienten:

-    Hello øhh chiips? spurgte Anders.
-    Yes, this way, svarede ekspedienten

Hun viste Valle og Anders vej til chipsene, så skred hun igen.
Vi gik hen til hotellet og hyggede og snakkede, Henrik kom simpelthen ind og sagde godnat, men vi sov ikke. Vi var vågen til klokken kvart i to.

Tirsdag:
Tirsdag stod vi op klokken ti minutter i otte, og gik ned og fik morgenmad. Efter vi havde spist gik vi ovenpå igen og gjorde os klar. Da vi var klar kørte vi ud til Berlin muren. Da vi havde set den ”mega spændende mur” gik vi ind i en souvenir butikken, og der så vi en tysk film.

Da den var færdig, gik vi nedenunder og købte et stykke fra Berlin muren. Efter det gik vi hen til Checkpoint Charlie. Da vi havde set det, gik vi på resturan den gyldne måge. Bagefter tog vi hjem og der så vi ishockey.

Da kampen var færdig, tog vi aftentur. Vi kørte ud til Brandenburger (triumfbuen). Der tog vi en masse billeder. Efter det gik vi tilbage til bilen. Så kørte vi til Alexandre Plaz. Det var bare fint. Der mødte vi en rar mand på en cykel med plads til ni personer. Han tilbød os en gratis tur, men vi havde ikke mere tid der. Så gik vi over til bilen og kørte tilbage til hotellet. Der købte vi Internet så Jesper og Valle kunne komme på Facebook. Og så der efter inden vi skulle i seng så vi lidt tv.

Onsdag:
Vi stod op kl. 10 i 8 og så skulle vi ned og have morgenmad og så der efter skulle vi op og pakke så vi kunne komme hjem.
Dengang vi blev færdige med at pakke kørte vi ud til en Kz lejr og det var fedt. Dengang vi var færdige med at være der ude, så skulle vi hjem og der holdt vi i ind 2 gange og tredje gang vi holdt ind inden grænsen fik vi noget at spise.

Og så dengang vi kom til grænsen købte vi det vi skulle have. Da vi var færdig med at handle kørte vi hjem til Danmark uden at stoppe.
Da vi kom hjem blev vi hentet og det var en god tur.

Lavet af: Anders, Valdemar, Jeppe og Jesper (Sejerejerne)